Wymiana liczników a konieczność weryfikacji wskazań
WYMIANA LICZNIKÓW A
KONIECZNOŚĆ WERYFIKACJI WSKAZAŃ!
Przypominamy,
że zgodnie z obowiązującymi przepisami raz na 5 lat w każdym lokalu
mieszkalnym przeprowadzana jest wymiana liczników wody. W jej trakcie
podpisujecie Państwo protokół zawierający m.in. adres lokalu, nr seryjne
nowego i starego wodomierza oraz odczyt wskazujący całkowite zużycie
wody w okresie działania starego licznika. Przypominamy, że na podstawie
tego odczytu oraz wskazań nowego licznika dokonywane jest, w terminach
przewidzianych przez Regulamin rozliczania kosztów wody i odprowadzania
ścieków w Spółdzielni Mieszkaniowej „Budowlanka” w Oświęcimiu,
rozliczenie kosztów wody. Jednocześnie zwracamy Państwa uwagę na fakt,
że w sytuacji, gdy wymiana wodomierzy nie odbywa się tuż przed
rozliczeniem wody realizowanym przez służby księgowe Spółdzielni (czyli
maj lub listopad), w odniesieniu do starego, zdemontowanego licznika nie
ma możliwości wniesienia reklamacji w sprawie nieprawidłowego działania
wodomierza przewidzianej w § 7 pkt. 3 Regulaminu. W związku z tym,
celem uniknięcia ewentualnych nieporozumień, przypominamy o konieczności
weryfikowania wskazań starego wodomierza z ostatnim rozliczeniem wody
oraz niezwłocznego informowania Działu GZM i Księgowości Spółdzielni o
ewentualnych rozbieżnościach.
Interhead.pl
32-600 Oświęcim, Rynek Główny 3
tel./fax. 033-842-06-09, http://interhead.pl, e-mail:biuro@interhead.pl